torsdag 25 augusti 2011

din vän igen

Jag vill inte glömma bort dig än.
Du betyder allt för mig än. så jag vill bara ha dig här min vän. de känns som livet fick oväntat slut.

Jag vill berätta nått som vi båda vet. glöm inte tiden då vi va vänner. så klart de svider nu allting som känns. men jag vill bara va din vän igen. du borde se mig som jag är idag. vi skulle kunna ha de riktigt bra. vi var bäst som vi var då. men du försvann. du försvann från mig, jag vill va din vän. så bara ge mig en chans igen.

är de för mycket begärt? jag saknar dig än. jag hoppas du kommer till insikt. du betyder så mycket. ingen stress inget tjat. kärlek inget hat. de är vägen jag valt o jag vill ha min vän tillbaks. så låt oss mötas upp o se vad som händer sen? för jag saknar dig behöver ha min vän igen.

de känns som livet fick ett oväntat slut. vill bara ha min vän igen.

jag saknar dig så mycket Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar