onsdag 24 augusti 2011

Acceptera!

Det mörka utvecklas runt mig . Det dröjer sig kvar på varifrån jag kan berätta. Jag är deras och deras att skylla nu. Helvetet skyddar jag vill brinna. Dem och jag kommer aldrig att lära sig. Ta ett steg bort från mig nu, jag närma mig.

kommer du inte lämna det? vänta på mig, vänta på mig jag kommer tillbaka, närma mig

om jag faller på vägen om jag skulle falla från er. Låt det då hållas

Stå i linje för vad det är värt. Det är inte bättre så mycket värre
de kan inte hjälpa mig, hjälplösa själar.

Hjärtslagen trycker mig åt sidan. Avslutas för ett sista försök
det sista andetaget tvinga mig att gå, närmar mig

kommer du att säga åt mig att möta
Om jag kan, håller det stilla tillflyktsort rasera.

Finns de något? Ser inget så långt mitt öga når :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar